Klantenservice

Alle diensten van Curacao Exclusief zijn uitgesloten van het herroepingsrecht, aangezien het diensten zijn betreffende logies te verrichten op een bepaalde datum of tijdens een bepaalde periode.

Klantenservice
Hier vindt u informatie m.b.t. uw boeking en klachten.

Uw boeking
Na ontvangst van uw boekingsformulier ontvangt u een factuur met betrekking tot de aanbetaling (25% van de huursom exclusief lokale belasting) en restantbetaling.
De aanbetaling dient u binnen 10 dagen aan ons te voldoen (m.u.v. last-minutes) en het restantbedrag dient uiterlijk 8 weken voor aankomst betaald te zijn.
Betaling kan via ons bankrekeningnummer of met creditcard (American Express, Visa of Mastercard)
Wij bieden u ook graag onze andere services, die eventueel later nog gereserveerd kunnen worden, aan zoals VIP-service op Hato airport, boodschappenservice, het vervoer naar de accommodatie, autohuur etc.
U ontvangt circa 2 weken voor aankomst een uitgebreide informatiebrochure per post met daarin alle benodigde gegevens zoals een routebeschrijving, de sleutelprocedure, contactgegevens van uw woningbeheerder en aanspreekpunt tijdens uw vakantie. Ook vindt u in deze brochure nuttige informatie m.b.t. uw verblijf in de accommodatie en op Curacao.

Klachten
Indien u klachten heeft met betrekking tot de door u gehuurde accommodatie verzoeken wij u dit direct, het liefst binnen 24 uur, te melden aan de beheerder van de door u gehuurde accommodatie
De beheerder zal proberen de klacht zo spoedig mogelijk op te lossen. Indien de klacht niet ter plaatse opgelost kan worden, vragen wij u om de klacht uiterlijk binnen 24 uur na constatering telefonisch (Tel. 085 487 7500) of per email (info@curacao-exclusief.nl) te melden aan Curacao Exclusief, zodat wij de mogelijkheid hebben om uw klacht op te lossen.
Curacao Exclusief zal, binnen alle grenzen van de redelijkheid en billijkheid en binnen de maatstaven van de huurvoorwaarden, proberen uw klacht, die het genot van uw vakantieaccommodatie in het gedrang brengt, op te lossen.
Een vroegtijdig vertrek uit uw accommodatie, zonder dat Curacao Exclusief in de gelegenheid gesteld is om uw klacht op te lossen, kan Curacao Exclusief vrijwaren van een eventuele verplichting tot schadeloosstelling.
Wij verzoeken u een klacht die ondanks de inspanningen van de woningbeheerder, eigenaar of Curacao Exclusief niet naar tevredenheid is opgelost, binnen 7 dagen na vertrek door middel van het door ons toegezonden enquêteformulier e.o. door middel van een email (info@curacao-exclusief.nl) aan ons kenbaar te maken.
Indien u een klacht heeft over Curacao Exclusief, dan kunt u deze ook via email aan ons kenbaar maken.
Wij nemen uw klacht bijzonder serieus en zullen deze dan ook te allen tijde binnen 5 dagen na ontvangst in behandeling nemen en u een inhoudelijke reactie geven.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Curacao-Exclusief is een handelsnaam van Juffermans Vakantieverhuur B.V., ingeschreven bij K.v.K. te 's-Gravenhage: 51934701, BTW-nr: NL850231954B02 en K.v.K. te Curacao: 128871, Cribnr: 102.351.030